2013. május 16., csütörtök

Díj

Nagyon boldog vagyok, mert megkaptam a harmadik díjamat is.És nagyon hálás vagyok, ezért Erikának!


Feladatok:

1.Küldd tovább öt embernek!

- Bogi
- Eni 

2. Válaszolj a kérdésekre!

  1. Mizujs?- most értem nem rég haza és a tervem csak feküdni...feküdni és filmet nézni
  2. Miért kezdtél el blogolni? -mert, nagyon megszerettem egy párost egy sorozatban és nagyon szeretek róluk írni!(főleg, ha esetleg a film nem, úgy alakul ahogy én szerettem volna)
  3. Szoktál olvasni (blogon kívül)? Ha igen, mi olt az utolsó könyv, amit olvastál? -Igen, szoktam.Az utolsó, amit olvastam a Réztábla a kapu alatt volt. Ami nagyon, nagyon tetszett nekem! Most pedig az Elfújta a szél az amit olvasok.
 4. Hogyan jellemeznéd magad három szóval?- szerintem több kell három tulajdonságnál, hogy megítéljünk valakit! De akkor...jószívű,lelkiismeretes,őszinte
  5. Milyen zenét hallgatsz szívesen?- One direction , Ed Sheeran, Avril Lavigne, Taylor Swift, Katy Perry.......
6. Mi az az egyetlen dolog, amit mindenképpen meg akarsz tenni életed során? - Nekem nagyon sok minden van a listámon és remélem egy nap valóra válik mind...
 7. Ki a kedvenc sztárod?- JOSEPH MORGAN!!- aki igazán ismer az tudja rólam
  8. Hány éves vagy?- Nem akarok senkit megbántani, de szerintem ez elég személyes dolog.

3. Mondj magadról nyolc dolgot!

1.Rengeteg vágyam és álmom van
2.Amit, eltervezek és nagyon akarok, azért mindent megteszek.
3.Nagyon imádom a Klaus/Caroline párost!
4.Szeretem ha az emberek szeretnek..
5.Imádom a Séta a múltba című filmet!
6. Imádom a Never let me go-t. Az az egyik kedvenc számom!
7.Nagyon szeretem a barátaimat és az igaz barátokért bármit megtennék.
8.Egy napot sem bírok ki rágózás nélkül.

 4.  Kérdések amire válaszolni kell!


  1. Milyen napod volt?- Jó volt.Elment.
  2 Kedvenc zene?- Never let me go
  3. Milyen színű a szobád fala?- sárga
  4. 10-ből mennyire értékeled magad?- Nem tudom...
  5. Milyen pályát szeretnél választani?- Még nem tudom, pedig el kéne döntenem!
  6. Van ask-od?- nincs
  7. Mi a kedvenc ruhadarabod?- Egy kék,sárga,fehér topp.
  8. Ki a példaképed?- Még keresem...

5.Kérdéseim!

1.Hanyadik díjad?
2.Ki a kedvenc színészed?
3. Kedvenc színed?
4. Kedvenc tantárgy?
5.Legjobb barátnő neve?
6.Kutyák vagy macskák?
7.Kedvenc könyv?
8.Kedvenc női név?(lehet amerikai név is)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése