2013. augusztus 31., szombat

Díjak




Köszönöm a díjat wolfsgirl!


Szabályok:

Írj magadról 11 dolgot.
Válaszolj 11 kérdésre.
Írj 11 kérdést.
Küld tovább 11 embernek.

 11 dolog magamról:

-tegnap értem haza a nyaralásról
-örülök, hogy itthon lehetek, de még maradtam volna
-rengeteg jégkását ettem
-most pótolom a blogokat amiket nem olvastam el
-van egy új klaroline-os blog, aminek nagyon örülök
-amíg elvoltam nem volt net, sem wifi, így töviről hegyire újságokat olvastam
-holnap lesz a csúf igazság a tv-ben
-már egy hete nem beszéltem az egyik barátnőmmel és hiányzik
-zenét hallgatok
-most néztem meg a Teen Choice Awards-ot
-allergiás vagyok (sajnos)

Válaszaim:

1. Hány órát foglalkozol az írással?- nem tudom, mindig máshogy van, ha van kedvem sokat, ha nincs kedvem két szót
2. A karaktereidet, akik nem a filmekből valók, élő személyekről mintáztad?- van aki filmből van, de van akit magamról mondjuk, vagy hogy milyen szeretnék lenni
3. Ki a kedvenc színésznőd? Candice Accola<3
4. Van olyan film, amit ki nem állhatsz?- igen!
5. Van lánytestvéred?- nincs
6. Van olyan hely, ahol már voltál egyszer és szívesen visszamennél még?- onnan ahonnan tegnap haza jöttem
7. Ki a példaképed? Anyukám! De pl. a blogolásba, van egy lány, aki már régóta ír és ráadásul a kedvenc párosomról, így Judit
8. Görögdinnye vagy sárgadinnye?- görög
9. Kedvenc könyvíró? cronin
10. Kedvenc történet? Blog vs. Könyv? Blogba sok van, könyvbe most a Rómeó és Júlia tetszik
11. Melyik saját, kitalált karakteredet szereted jobban?- mindegyike egyformán, mindegyikről jó írni

Kérdéseim:

-         hány éves vagy?
-         Ki a kedvenc blogolód?
-         Tudsz angolul?
-         Szerencseszámod?
-         Hány könyvet olvastál a nyáron?
-         Miért épp klaroline?
-         Szeretted a Stebekah párost?(Stefan és Rebekah)
-         Várod az Original”s-t?
-         Elégedett vagy a blogoddal?
-         Hány blogot olvasol?
-         Mióta rajongsz a klaroline-ért?

Akinek küldöm: 

Ellie



Köszönet érte Rékának!



A díj szabályai:
- Írj 11 dolgot magadról
- Válaszolj 11 kérdésre
- Írj 11 kérdést
- Küld tovább 11 embernek

11 dolog rólam:


-egy kicsit unatkozom
-jó barna lettem
-lila a körmöm
-le akarok menni, sétálni
-nem jut eszembe semmi
-csináltunk egy csomó fényképezőt
-a nyaralás alatt 3 körmöm letört
-rágózok
-zenét hallgatok
-van rajtam egy pulcsi
-kiszáradt a szám

11 kérdésre a válasz:

1. Változtattál már a blogod kinézetén? igen
2. Abba szeretnéd valaha hagyni a blogolást? Igen
3.  Mitől kapsz ihletet? Klaroline, film, zene, gondolkodás+élet
4. Meg vagy elégedve a visszajelzésekkel? Igen
5. Milyen hosszúak a történeteid? Mindig más, de olyan 15 oldal kb.
6. Vettél már részt valamilyen blogversenyen? Igen
7. Olvasol más blogokat is? Igen! Kb 70-et
8. Sírtál már valaha egy filmen? Igen, nem sokon, de igen
9. Törték már össze a szíved? Nem
10. Kedvenc könyv? Nem tudom L
11. Van olyan személy az életedben, akiben feltétel nélkül megbízol?  igen!


11 kérdés tőlem:

-         Te csináltál már blogversenyt?
-         Melyik nap születtél?
-         Szereted a kirakóst?
-         Kedvenc 1D-tag?
-         Nina Dobrev vagy Candice Accola?
-         Ian Somerhalder vagy Paul Wesley?
-         Joseph Morgan vagy Micheal Trevino?
-         Blake Lively vagy Leighton Meester?
-         Ismered a csúf igazság című filmet?
-         Unod a blogdíjakat?
-         Olvasod a Dark-ot?


Blog, akinek küldöm: 

Dasie



Köszönet érte Rékának!



Íme, a szabályok:
- Írj 11 dolgot magadról
- Válaszolj 11 kérdésre
- Írj 11 kérdés
- Küld tovább 11 embernek


11 dolog rólam:

-kezdem unni
-eltörték a szemüvegem
-fekete pulcsiba vagyok
-fáradt vagyok
-negyed tízkor keltem
-10 órára értem haza
-hiányoznak a barátaim
-már megírtam a kövi fejit, de csak szeptemberben teszem ki
-a kedvenc nevem az Emma
-aki igazán ismer, tudja!


11 válasz:

1. Voltál már szerelmes?- nem
2. Kedvenc weboldal? Sok van
3. Mit tudnál akár órákig is csinálni? Olvasni, klarolinet nézni, beszélgetni Josephhel vagy a barátaimmal, írni!
4. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre?- már múltkor írtam
5. Babonás vagy? Egy kicsit
6. Hiszel a fiú-lány barátságokban? Már múltkor írtam
7. Van elég időd a történeted írására? igen
8. Miből merítesz ihletet? Már írtam
9. Segít valaki az írásban? Nem, talán, a lektorom, Bogi
10. Mi az a 3 dolog, ami nélkül nem lépsz ki a házból?- kulcs, ruha, rágó
11. Melyik az a hely, ahol a legjobban ki tudsz kapcsolódni? Nem tudom, mert még keresem


11 kérdés tőlem:

-mi a legjobb barátnőd neve?
-delena vagy stelena?
-milyen a nyarad?
-mész még nyaralni?
-mi az igaz neved?
-mi újság?
-te nem unod még a sok díjat?
-szereted a valós történeteket?
-szeretnél egyszer kiadni egy könyvet?
-mindig akarsz majd blogot írni?
-nem akarod törölni a blogod ugye? L

Blog, akinek küldöm: 

Eni



Köszönöm szépen Jucee!



Szabályok:
Írj 11 dolgot magadról
Válaszolj 11 kérdésre
Írj 11 kérdést
Küld tovább 11 embernek

11 dolog rólam:

-gabonapelyhet eszem
-kiszáradt a szám
-unatkozom
-most nézegettem a képet a nyaralásról
-még mindig rossz a székem
-nem csinálok semmit
-az előbb a viasat3-at néztem
-lilára van festve az összes körmöm
-ma van 17-e
-4 óra múlt
-új háttérképem van

11 kérdés, amit kaptam:

  1. Mit olvastál utoljára? Szerelem extrákkal
    2. Mit fogsz vagy mit szeretnél megnézni legközelebb a moziban?- csontváros vagy a One Direction film
    3. Mi a kedvenc ruhadarabod? Cipő, ha az számít
    4. Melyik filmek tartoznak abba a mappába, amire az van írva: Kötelező megnézni?- ami jó, de most egy sincs
    5. Hiszel abban, ha látsz egy hullócsillagot és kívánsz egyet az teljesül? Igen, viszont hogy valóra válik-e azt nem tudom?

5 kérdés tőlem

-ismered bármelyik olvasó személyesen?
-mi a második kedvenc sorozatod?
-delena vagy klaroline?
-hány éve írsz?
-hány éves vagy?


Blog akinek küldöm:

HexiTVD



Nagyon-nagyon köszönöm Candycolának!




Szabályok
1, Írj magadról 11 dolgot
2, Válaszolj 11 kérdésre
3, Tegyél fel 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 embernek

1.Nincs tesóm
2. Zenefüggő vagyok:)
3. Én sem tudom, hogy várom-e a sulit.
4.  Unatkozom.
5. Lebarnultam.
6. Tegnap jöttem haza.
7. Már hiányoznak a barátaim.
8. Ha tehettem volna maradtam volna.
9. Most Under-t hallgatok.
10. Sok mindenkivel összebarátkoztam.
11.  Egy hete nem gépeztem.


1. Directioner vagy Rusher?- Directioner
2. Szereted a Vámpírnaplókat? Igen, talán
3. Kedvenc évszak? Tavasz
4. Mióta írsz? Április
5. Kék vagy zöld? Mindkettő
6. Szeretsz olvasni? Igen
7. Kedvenc zeneszám? Under
8. Mit, jelet számodra az írás? Most még csak hobbi
9. Hova utaznál ez a legszívesebben? Amerika, Atlanta
10. Szoknya vagy naci? Naci
11. Mit szeretnél elérni életedben? Sok mindent!


  1. Van barna táskád?
  2. Szépnek tartod magad?
  3. Meg vagy elégedve az írásoddal?
  4. Miért pont a fekete szín dominál a hátteredben?
  5. Minek örülsz jobban a feliratkozónak vagy a kommentnek?
  6. Honnan jött az ellie név?
  7. Alkonyat vagy vámpírnaplók?
  8. Robert Pattinson vagy Joseph Morgan?
  9. Kinek a karakterét nehezebb megformálni Klausét vagy Caroline-ét?
  10.   Melyik szereplővel a legkönnyebb azonosulnod?
  11. Milyen színű a hajad?
Akinek küldöm:

 Ellie



Nagyon szépen köszönöm a díjat szerecsendionak!




Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólam:

-         egyszer szeretnék, megtanulni íjjal lőni
-         egyébként egyszer már kipróbáltam
-         imádok zenét hallgatni
-         rágózok
-         egyedül vagyok most
-         hiányzik a barátnőm
-         egy hétig nem voltam itthon
-         sok kedves emberrel találkoztam
-         nincs facebookom, mert nem akartam, de már unom, hogy mindenki megkérdezi
-         holnapután suli
-         össze van fogva a hajam

Válaszaim:

-A blogodban megtalálhatóak a Vámpírnaplók szereplői, szereted a sorozatot is? Igen szeretem, de már csak a klaroline miatt néztem
-Miért pont Candice Accola a képed? Mert ő a kedvenc színésznőm
-Mióta írsz, és mi vett rá? Áprilisban kezdtem, ezen az éven, és meg szeretnék tanulni írni, hogy jó legyek benne
-Minden blogom kommentelsz, ha nem akkor miért, ha igen akkor miért? A legtöbben igen, mielőtt lett blogom többen kommenteztem, mert most már nincs mindig kedvem, de amiket nagyon szeretek annál még mindig írok J
-Mit érzel ebben a pillanatban? Örülök! Megtiszteltetésnek érzem ezt a díjat!
-Milyen színű a hajad? Sötét barna
-Mi a kedvenc kajád? Hal, rizs, szósz
-Te csináltad a fejlécedet? Nem
-Hol voltál a nyáron nyaralni? Balaton fenyves alsó, Szigliget
-Miben vagy igazán tehetséges? Ne,m tudom, komolyan fogalmam sincs, még keresem!
-Hogy találtál a blogomra? Nézelődtem a blogok között és egyszer csak megtaláltam a tied is, és így elsőre megtetszett

Kérdéseim:

-         miért pont Stefan a harmadik személy a fejléceden?
-         Miért pont ezt az idézetet választottad: a lélek igencsak törékeny dolog. Ha szomorúság, félelem, kétely vagy a legcsekélyebb gyanú árnyéka beleköltözik, akkor azt a lelket elemészti a sötétség ereje."
-         Miért pont ezt a képet választottad Caroline-ról a képednek?
-         Melyik a kedvenc klaroline-os blogod?
-         Mi ragadott meg először a párosban?
-         Mikor lettél klaroline fan (hányadik résztől?
-         Észrevettem, hogy a szereplőknél mindenkinek van egy normális és egy vámpíros képe kivéve Elijah-nak, miért?
-         Miért pont barna a háttér?
-         Fogod még folytatni az előző klaroline oldalt?
-         Kinek a karakterét a legnehezebb megformálni?
-         Ki a kedvenced a történetből?
-         Voltál valaha forwood rajongó?


Akinek sok-sok szeretettel adom:

Rosiee*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése