2013. április 17., szerda

Az első díjam


Sziasztok!
Megkaptam az első díjam és nagyon jó érzés!
Nagyon köszönöm Moonacre!Nagyon boldoggá tettél!
a) Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad (ez alap)!
b) Tedd ki a díj képét az oldaladra, bármilyen formában, majd másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról!
c) Válaszolj az eredeti kérdésekre! (szám szerint öt darab)
d) Küldd tovább maximum öt blogírónak!


Kérdések:

1. Volt valami (valaki) ami nagy szerepet játszott a történeted megalkotásában?

Igen, a vámpírnaplókban volt egy páros, akiket nagyon megszerettem és ők inspiráltak engem arra, hogy nyissak egy blogot és megírjam a saját történetem! Klaus és Caroline. Nem teljesen róluk szól a blogom, de ők a kedvenc párom és ők voltak akik nagy szerepet játszottak a megalkotásban.
De köszönöm minden kedves olvasómnak is mert nagyon jó érzés tudni hogy tetszik, amit írok!

 2. Melyik szereplővel tudsz azonosulni leginkább?

Caroline. Sok mindenben magamról mintáztam.


3. Számodra mit jelent az írás?

Én, úgy érzem mintha éppen azt az életet élhetnem vagy alakíthatom amit éppen kitaláltok.Lehetek bárki. Nem jár felelősséggel és nagyon izgalmas is egyaránt.

4. Mi volt az első történet amit írtál?

Egy mese író versenyre kellett írnom egy történetet.


5. Mit szoktál csinálni ha nincs ihleted?

Én, ha este nem tudok elaludni sokszor ezek járnak a fejemben és sok jó dolog jut ilyenkor eszembe. Vagy jöhet egy jó könyv vagy film és biztos beugrik majd valami jó.

És akiknek küldöm!

1.Bogi

2.Vivien

3.Bianka

4.Morgan Ella

5.Emi

2 megjegyzés:

  1. Szia Nika!!!!!!

    GRATULÁLOK!!!!! VAGYOK OLYAN, OLYAN BÜSZKE VAGYOK RÁD!!! * szipog* MEGÉRDEMLED!!!! Az én LBB-m!!!! :DDDD

    Bye:
    Bogi

    VálaszTörlés
  2. Hali, GRATULÁLOK, igazán jó a történeted:)

    VálaszTörlés