2013. április 12., péntek

Az első lépés



1. fejezet



A nevem Caroline Forbes és Angliában születtem, de mióta csak az eszemet tudom arra vágytam, hogy Amerika lehessen az otthonom és bejárhassam a leghíresebb városait.
Sok mindent elterveztem és szeretném, ha mind ez valóra is válna. Sosem adtam fel könnyen és nem most fogom elkezdeni!

5 évvel ezelőtt:

Még középiskolás voltam, és mint minden tini lánynál nálam is előjött a helyes srácok korszaka. Fülig beleestem egy színészbe, aki nem más volt, mint Joseph Morgan. Ugyan csak a filmvásznon láthattam eddig, de megfogattam magamnak, hogy egyszer találkozni fogok vele.
.Így a listám még egy dologgal bővült: találkozzak a leghelyesebb sráccal a világon és egyszer megcsókolhassam. De mentségemre legyen, hogy nem volt nagy korkülönbség köztünk, hiszen én éppen arra készültem, hogy megünnepeljem 20 születésnapomat Joseph pedig 25 évesen már játszott sorozatokban, filmekben és nagy sikereket ért el. Minden lány csak róla álmodott.

Jelen:

Szóval most pedig 25 évesen elérkezett az idő hogy valóra váltsam az egyik álmom. A családom kapcsolatainak révén Amerikában egy csodálatos állásom lehet majdnem olyan amilyet mindig is szerettem volna. Nehéz volt eldöntenem mi is az, ami le tudna kötni egy életen át és visszagondolva fogalmam sincs mi az, ami ahhoz vezetett, hogy reklámtervező akarjak lenni.
Ez egy olyan munka, amiben különféle prezentációkat kell tartani. Ha egy termék kikerül a polcokra a reklámozásra, a felkérnek embereket, majd kiválasztják, aki a legjobb.
Tudom, nem hangzik, úgy minta különleges lenne, mert nem egy hős tűzoltó vagy egy híres popsztár, de az biztos, hogy kell hozzá kreativitás és van benne kihívás is, ami nekem tetszik.

Így a család egyik barátjához, anyukám régi fősulis barátnőjéhez költözhetek, hogy megtudjam vajon min lesz a sorsom a cégnél, és egyáltalán, hogyan boldogulok majd Amerikával. És nem is egy kis városba költözöm, hanem New Yorkba.
Ott egy cégnél felvételt intéztek nekem, de egyelőre csak egy asszisztensi állást, amiről nem sok jót mondanak kivéve, hogy talán így feljebb juthatsz a szamárlétrán.
Ami egy szebb jövőről árulkodik, de mi van, ha soha nem történik meg, és örökre ott ragadok, mint a „kávéhordó lány”?

**

Péntek reggel készen álltam, hogy anya és apa kíséretével elinduljak a reptérre és neki kezdek a saját életemnek.
Mikor beléptem a reptér ajtaján hatalmába kerített egy érzés, amit nem hittem, hogy valaha fogok érezni. Félelem. Kétségbeesés. Bizonytalanság. Szinte égette a torkom és attól féltem, ott a reptéren "száguldozó" szél fog ledönteni a lábamról. Azt éreztem bárcsak haza mehetnék és ugyanúgy, mint kiskoromban anyával és apával szó kirakóst játsszak egy pohár forró csokival a kezemben, hogy nem leszek képes egyedül véghezvinni, amit elterveztem és őszintén utáltam ezt az érzést. Majd mintha anya csak olvasott volna a gondolataimban oda jött hozzám a kezeit magabiztosan körém fonta. Olyan jó illata volta hajának, ahányszor csak megöleltem, megnyugtatott, biztonságban éreztem magam. Majd hirtelen szinte alig halhatóan a fülembe súgott:

- Minden rendben lesz erős vagy és tudsz magadra vigyázni. Nagyon büszkék vagyunk rád!- és közben elsöpört egy tincset a szememből.

Lehet, hogy magát is próbálta meggyőzni, de az biztos, hogy engem megnyugtatott. Legalábbis valahogy felszálltam a gépre, még ha könnyes búcsút is kellett intenem mindennek a régi életemből.
A repülő út nem tűnt hosszúnak vagy csak teljesen elvonatkoztattam mindentől és nem is figyeltem mi történik éppen körülöttem. Egy kedves idős hölgy mellett ültem, aki nem tűnt túl beszédesnek szóval némán telt az egész utam.
Leszálláskor minden rendben ment, már várt rám anya régi barátja Jenna néni a reptéren.

- Óóó hát itt vagy! –tárta ki a kezét ölelésre.
- Itt!- mondtam bizonytalanul, mert még én magam is alig akartam elhinni, hogy igaz.
- Hogy utaztál?
- Jól. Köszönöm.
- Hogy fogadták a szüleid, hogy eljöttél?- tért rá egyből a lényegre.
- Jól bár elérzékenyültek, de ez természetes nem?- vontam fel a szemöldököm és közben felidéztem a reptéren történt dolgokat.
- De az. Szerintem imádni fogod New Yorkot!
- Igen az biztos!

Mikor megérkeztünk Jenna lakására meglepődtem, mert nem az az otthonos, bensőséges lakás fogadott, mint otthon, hanem fényűző szobák tele antik bútorokkal és ősrégi könyvekkel. Mikor először megpillantottam Jenna nénit nem gondoltam volna, hogy ilyen kifinomult ízlése van, de a lakása egészen mást tükrözött.


Joseph szemszög:

Évek óta különféle filmekben és sorozatokban játszani volt a fő dolgom, de most valami változásra vágyom! Sosem hittem, hogy eljuthatok ideáig, de most, hogy itt vagyok, azt kell, mondjam, talán nem a siker a legfontosabb dolog az életben.
Imádok színészkedni, ez tölti ki az időm nagy részét, de valami úgy, érzem, hiányzik, és nem tudom, mi lehet az!
A legújabb film nagyon sikeres volt, de mivel a főnököknek ez sem volt elég, úgy diktálták köteles vagyok, úgy tenni a színésznő társammal mintha valódi kapcsolatot ápolnánk, magyarul játsszuk azt, hogy együtt járunk.
A menedzserem pedig szó nélkül belement, ami engem egy kicsit kellemetlenül érintett, mert semmi kedvem nem volt ahhoz, hogy a nyakamba varrjanak egy álbarátnőt. Kedves lánynak tűnt csak egyszerűen nem az én esetemnek.

Éppen végeztem a forgatással a film folytatásához, és a kocsimat vettem célba  a parkolóban, mikor ott termett előttem kolléganőm- álbarátnőm Emily.

--Szia, szépfiú!


Caroline szemszög:


- Csodálatosan néz ki ez ház!- nyögtem ki mikor már végre észhez tértem az ámulattól.
-         Köszönöm. Érezd magad otthon, és ha kell valami, csak szólj nekem!- mutatott magára egy nagy mosoly kíséretében.
-         Rendben, köszönöm úgy lesz!
-         A te szobád arra van! –mutatott az emeletre Jenna.
-         Hol is pontosan?
-         Harmadik ajtó balra!
-         Köszi.- hadartam el és siettem is fel az új szobámba.
Mikor kinyitottam az ajtót, ha lehet még nagyobb meglepetés ért, mint mikor a nappalit néztem.
Olyan volt mintha tévedésből egy hercegnő szobáját kaptam volna.
Az ágyam hatalmas volt és a ráterített selyem pedig  kellemesen simogatta a bőröm, mintha csak egy kiscicához bújtam volna.
A falon lévő óra réginek tűnt, ezért elég óvatosan bántam vele. De nagyon ízléses volt, tükrözte a házban uralkodó stílust! Az ablakom az ágy mellett volt, a rajta lévő rózsaszínes függöny, aranydarabokkal pedig feldobta a szobát, ahogy a nap pedig beszűrődött, megvilágítva a kis arany díszeket, csillogást adott a falnak.
Miután minden négyzetét végig mértem a háznak eszembe jutott, hogy talán Jenna segítségemre lehetne az interjú felkészülésében.
-Jenna!- kiabáltam, mert nem tudtam a ház vajon melyik részében lehet.
-Igen?- hangzott a válasz nem is olyan messziről.
-         Mondd csak, nem tudnál nekem segíteni az interjúban? Mármint te ismered őket… mivel tudom le venni őket a lábukról?
-         Hát, a legfőbb dolog, amit az interjúról jó, ha tudsz, hogy magabiztosnak kell tűnni, de nem önteltnek. Érted?
-         Igen.
-         Mondd csak, nincs kedved elmenni, vásárolni és nézni egy ruhát az interjúra?
-         De persze csak hozom a táskám és indulhatunk.
-         Oké.


Joseph szemszög:

- Szia!- vetettem oda Emilynek hanyagul
- Mész is?- kérdezte lekerekített szájjal, mintha egy kis óvodás lenne.
- Igen, dolgom van!- mondtam ugyan olyan rideg arckifejezéssel, mint az előbb.

Ezzel a végszóval beültem a kocsiba és csak mentem, amíg ki nem került a látókörömből a stúdió. Nem tudom miért Emilyre haragudtam, de úgy láttam mintha ő ezt az egész helyzetet még élvezné is.
Rögtön a menedzserem jutott eszembe, hátha ő tud segíteni, úgyhogy vettem egy éles kanyart a kocsival és elindultam az irodája felé.
Mikor megérkeztem éppen a papír munkát csinálta, de ennek ellenére kitörő mosollyal fogadott.
-         Szia, Joseph! Ülj csak le!
-         Rendben. Kösz.
-         Mi szél hozott?
-         Beszélni szeretettem volna veled valamiről... amit nem könnyű kimondani, de muszáj....én nem akarom eljátszani, hogy Emily pasija vagyok . Idegesítő kis...kis…
-Értem. Tudom, ismerem.
- Valami újra vágyom, hogy valami igazi dolog történjen velem. Megértesz?- néztem rá kétségbeesett tekintettél, hogy mentsen ki ebből a helyzetből.
-         Hát persze!- mondta mosolyogva.
-         Komolyan?
-         Persze. Figyelj, beszélek a főnökkel és valahogy kikönyörgöm, hogy ne kelljen Emilyvel szerelmes párt alakítani, de ez minden mit tehetek semmi több. Nem ígérek semmit. Oké?
-         Köszönöm.

Már éppen arra készültem, hogy haza induljak mikor észrevettem, hogy a stúdióba hagytam a szövegkönyvet, így muszáj volt vissza mennem!
Mikor belépetem a terembe megláttam Emilyt a rendezővel és nem akárhogyan, mert éppen csókolózás közben rontottam rájuk.
-         Óó… bocsánat! - szabadkoztam és azonnal el is akartam rohanni, de nem nagy sikerrel menekültem meg. Mert mind a ketten utánam eredtek.
-         Várj! Ne siess annyira! Az, amit láttál nem az, aminek tűnik!- majd azt éreztem, hogy a vállamnál fogva vissza rántanak, és Daviddel a rendezővel találtam magam szembe.
-         Á, igen?  És akkor te éppen nem a szájába matattál a kolléganőnknek, ugye?- vádoltam meg azonnal.
-         De, de ez bonyolult!- mondta Emily, amikor már ő is szóhoz tudott jutni.
-         Ez nem bonyolult, neked feleséged van, hogy gondoltad ezt?- fordultam vissza David felé.
-         Tudom. - mondta David lelkiismeret furdalás nyoma nélkül.
De mi ezt nem terveztük meg csak megtörtént és most, hogy te is tudod, mi történt, hallgatnod kell róla! Nem árulhatod el senkinek!- majd fenyegetően meglóbálta a mutatóujját előttem.
-         És ha igen?- léptem hozzá egy lépéssel közelebb és közben pedig még mindig az ijesztő barna szemeibe néztem.
-         Akkor szembe kell nézned azzal, hogy munkanélküli leszel életed hátra lévő részében, nem beszélve a barátaidról például a menedzsered, aki úgy hallom sokat dolgozott, hogy eljusson ide. Milyen szomorú lenne, ha hirtelen munkanélkülivé válna, nem de?
-          Nem tennéd…- komorultam el a szavak hallatára.
-         Ó dehogy is nem!- nevette el magát, amitől ökölbe szorult a kezem, és hirtelen olyan késztetést éreztem, hogy rögtön bemossak ennek a szemétnek, de tudtam, hogy nem tehetem, mert így tönkre tennék mindent, ezért türtőztettem magam.
-         Rendben, megtartom a titkotokat. - morogtam magam elé, de tudtam, hogy minden szót értettek, mert David az önelégültség félre nem téveszthető tüneteit mutatta.
-         Lenne még itt valami... a menedzsered szerint nem akarod tettetni, hogy ez a gyönyörű hölgy a barátnőd- mutatott Emilyre.
-         Igen igazi- szűrtem ki a szavakat és közben csak lenézően bámultam rá.
-         Hát, mivel nem örülnénk neki, ha kiderülne a mi kis ügyünk, örülnék, ha még egy kicsit eljátszanád, hogy az udvarlója vagy. Menni fog?- közben pedig közelebb jött hozzám és megigazította  a nyakkendőm, amitől a kelleténél is szorosabb lett.
-         Igen- adtam meg az erőltetett választ.
-         Ja, és van még egy meglepetés is, amit majd a kis segéded biztos megoszt veled, azt ajánlom, hívd fel!- célozgatott Ian-re, majd megfogta Emily kezét, és kézen fogva bementek, ezzel egyedül hagyva engem.
 Viszont megfogadtam a tanácsát és elkezdtem Ian számát tárcsázni, aki már évek óta a menedzserem és nem tudtam volna elviselni, ha miattam kellett volna elveszítenie a munkáját, amit tudom, hogy mindennél jobban szeret!

- Szia, találkozzunk most! Beszélnünk kell!
- Szerintem is. Van egy jó hírem.- mondta Ian és nagyon úgy tűnt, hogy a hangja a boldogságtól cseng...

17 megjegyzés:

  1. Ahoj Veronika!
    Már el is olvastam a második fejezetet :) Tetszett, jó volt mind két szemszögből látni a dolgokat. Nekem is kell egy olyan lakás mint Carolinenak :( de asszem ez csak álom marad :D
    Ez a David fazon szemét egy alak. Chhh Szegény Joseph :S
    Mikor jön a következő???
    Puszi, Moonacre

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Moonacre!

      Köszi a dicsérő szavakat, örülök hogy elnyerte a tetszésed.
      Úgy tervezem hogy, majd péntekenként lesz új rész.
      Igen, hát nem David nyeri a legrendesebb szereplő címet az biztos.
      xo xo

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a rész. Kíváncsian várom a folytatást.

    Tudod, különös, de a fejezetben felvetettél egy olyan kérdést, ami mindig a fejemben jár, ha együtt látom Iant és Ninat, hogy a kapcsolatuk nem valós. Megjátsszák, hogy egy pár, mert ez jót tesz a sorozatnak. Természetesen, ez csak az én véleményem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Hát igen ez már nekem is megfordult a fejemben Nináék-kal kapcsolatban, de szerintem ha meg is játsszák,elég jól csinálják.

      Köszönöm az érdeklődést és majd sietni fogok az új résszel!
      xo xo

      Törlés
  3. Szia Nika!!!

    I LOVE YOU!!!

    Úúúgy imádom az írásodat. Ügyi vagy :)!!!

    Bye:
    Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bogi!

      Köszönöm szépen és én is imádom a te írásod! Már várom, hogy te is feltedd az új részt!Siess vele!
      xo xo

      Törlés
  4. Szia Veronika!
    Igen még mindig kívàncsi voltam a blogodra hogy hogyan is írsz. Kellemes meglepetés ért, nagyon jó volt. ügyesen irtad neg. Josephet szokàs szerint imádtam, Caroline is kedves személyiségnek tűnik. Bàr először kicsit belegondoltam hogy ha van caroline akkor klaus is? bàr az ismertetőben csak joseph volt.
    Nos akàrhogy is lesz én vàrom a folytatàst.
    puszii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lana!

      Nagyon örülök hogy tetszett, mert én nagyon reménykedtem benne hogy majd elnyeri a tetszésed.
      Nem, Klaus-t nem terveztem bele, sajnálom. Klaus a kedvencem karakterem , nem akartam kihagyni csak most nem úgy alakult . Bocsi.
      Remélem a jövőben is olvasni fogod a fejezeteket!És nagyon köszi mindent!
      xo xo

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia Veronika <3
    Nagyon tetszik a történeted és engem egyből magával ragadott :D
    Caroline élete most nagyon sokat fog változni szerintem, főleg, hogy meg akarja valósítani az álmát. Kíváncsi vagyok, hogy sikerülni fog e neki és, hogy mi a többi pont, amit még meg akar tenni. Joseph szegény nem elég, hogy a nyakába varrtak egy buta libát, az még meg is csalja őt, ráadásnak a rendezővel. Sem Emily sem pedig David nem szimpi és remélem a férfinak nem kell sokáig elviselnie őket. Kíváncsi vagyok Ian és Joseph beszélgetésére, valamint arra, hogy milyen is lesz Caroline és a férfi első találkozása :)
    Siess a következő fejezettel, mert már most alig várom :D
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Valentine!

      Köszönöm, hogy írtál és nagyon örülök hogy tetszik a történet. Az biztos hogy, nagy kihívás ez Caroline-nak és nem biztos, hogy nem fognak meg változni a a nézetei a dolgokban.
      Hát igen, sajnos a Emily és David kapcsolatának Joseph issza meg a levét.
      Caroline és Joseph első találkozása nekem vicces ,de nem tudom hogy ti milyennek fogjátok találni, de nagyon reménykedem benne hogy tetszeni fog.
      Köszönöm a dicsérő szavakat!
      xo xo

      Törlés
  7. Oh ez fantasztikus, lélegzet visszafolytva olvastam, igazi remekmű lett kösziiiiiiiiiii!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eni!

      Nagyon örülök hogy tetszett! Imádom Amikor ilyen szép dolgokat írtok nekem!
      xo xo

      Törlés
  8. Szia!

    Ez a rész istenire sikerült :) Imádtam, ahogy Joseph téren ennyi apró kis titok derült ki. Bár sajnálom is, hogy a nyakába szakad Emily és nem tud tőle szabadulni. De remélem majd jön Caroline és mindent megváltoztat. Iszonyat kíváncsi vagyok, hogy mi lesz kettőjükkel, ahogy az első találkozásukra is. Remélem nem lesz vele Joseph bunkó. A folytatást pedig várom, siess vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Judit!

      Igen, Caroline valóban jobban fel kelti majd Joseph érdeklődését , de nem lesz könnyű leépíteni Emily-t sem.
      Nem, Joseph nem lesz vele bunkó sőt, éppen az ellentéte lesz.
      xo xo

      Törlés
  9. "zia! Elfelejtettem írni, hogyha szeretnél benézhetnél hozzám is, igaz nekem klaroline-os oldalam van, de azért remélem elnyeri a tetszésed :)
    Ha nincs időd vagy kedved hozzá nem baj, csak érdekel a véleményed :)
    xo xo

    P.S
    chat-et nem csinálsz a bloghoz? úgy könnyebb lenne írni"



    Szia! Ezt az "üzit" kaptam tőled nem rég. Azért nem válaszoltam, mert eddig nem volt netem, de igazából nagyon szeretem a Karoline vonalat a TVD-ben, és rengeteg ilyen ficit olvasok. El fogom olvasni, és írok neked egy véleményt. :D Te is az enyémhez légyszi. .D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Semmi baj, örülök, hogy most itt vagy:)
      Én magma is nagy Klaroline fan vagyok, de ez az oldalból is látszik.
      Köszi, sokat jelent nekem, remélem elnyeri majd a tetszésed:)
      Én is írók majd a tiedhez.
      Köszi, hogy írtál
      xo xo

      Törlés