2013. június 8., szombat

Díj


 El se hiszem, de nagyon örülök neki és köszönöm szépen






Szabályok/Válaszok:

1. Tedd ki a képet:  Megtörtént :D
2. Írj 11 dolgot magadról:
-imádom az epret
-kedvenc színem a lila
-néha hisztis vagyok
-imádom a barátaimat
-szeretek olvasni
-rágózás nélkül egy napig nem bírnám
-nagyon szeretnék utazgatni
-imádom a Klaus/Caroline párost
-az egyik kedven számom a  Never Let Me Go 
  a kedvenc lány nevem az Emma , de ez nem sok mindenkinek tetszik
-most nagyon boldog vagyok!


3. 11 kérdés megválaszolása:
Mit ennél most a legszívesebben?-piritóst
 Van kedvenc állatod, ha igen mi az?-talán a kutyák

 A hely ahová a legszívesebben elutaznál?-nagyon sok hely van, de a kedvenc talán Anglia
  Kedvenc tantárgyad?-magyar
Egy fiú legyen...?
mindig ön maga,(őszinte) vicces,(meg tudjon nevettetni), kitartó,  törődő,

Vannak olyan pillanataid, amikor egyedül érzed magad?-Igen elég sokszor
Mit gondolsz a szerelemről? -én még nem voltam, de szerintem a világ legjobb érzése lehet!
 Kedvenc színed?-lila
Hogy álltok a sporttal? -imádok sétálni,ha ez számít!
Az írás neked hobbi, vagy komolyan akarsz ezzel foglalkozni? -hobbi
 Könyv vs. blog?-mindkettő

4. Válaszolj(erre csak nekem kell, neked majd az én kérdéseimre)



- Milyen témájú történeteket!könyveket szeretsz olvasni?- leginkább romantikust vagy drámát, de a fantasy is tetszik

- - Mikor kezdtél írással foglalkozni?-ebben az évben

- Vannak olyan dolgok, amiket kifejezetten utálsz?-Igen!
- Van és ha igen ki a múzsád/ ihletforrásod? -Klaus és Caroline

- Mik azok a dolgok, amiktől soha sem tudnál megválni?-soha az nagyon hosszú idő...

- Hogyan szeretsz inkább írni? Hagyományosan (toll, papír), vagy
  számítógéppel?-toll, papír

- Mit gondolsz a hangoskönyvekről?-hát sok embernek segítségül szolgálnak, de én nem nagyon használtam még
 
- Mi a kedvenc könyved?-Réztábla a kapu alatt

- Fanfiction vagy saját történet?-mindkettő

 - Kint a természetben lenni, vagy bent a lakásban? -természetben

 - Vannak kedvenc blogjaid? Melyek ezek?-vannak, de nagyon sok van ,ezért remélem nem baj ha nem sorolom fel...


5. Kérdezz 11-et!

-kivel beszélgettél ma a legtöbbet?

-kedvenc tantárgy?

-melyik hónapban születtél?

-szerencseszámod?

-ki a kedvenc énekesed?

-hány blogod van?

-várod már a suli végét?

-fekete vagy fehér?

-hová mennél szívesebben Portugáliába vagy Spanyol.-ba?

-kit tartasz helyesebbnek Paul Wesley-t vagy Joseph Morgan-t?

-kutyák vagy macskák?

5. 11 blognak add tovább:


Sarah

Dorcsika58

Galaxy Girl 

Pet

Baby cj

Klaroline Hungary

Bogi  

Eni 

Moonacre

Dorinda

Lonzita




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése