2013. július 20., szombat

Díj

Sziasztok! Remélem mindenkinek jól telik a nyara! Kaptam még egy díjat, és mivel rengeted időm van, most rögtön ki is teszem. Köszönöm

A feladat: Írj 10 dolgot magadról, válaszolj a neked feltett 10 kérdésre, tegyél fel 10 kérdést és küld tovább 10 blognak a díjat.


10 dolog rólam 



-Nagyon meglepődtem, hogy kapok még egy díjat
-májusban lesz a szülinapom
-nagyon imádok blogolni
-néztem a Gossip Girl-t
-megnéztem az Eleven Testeket és nagyon tetszett
-szeretem a One Direction-t
-imádok filmet nézni
-utáltam a felhők fölött második részét
-kedvenc színészem? JOSEPH MORGAN
-ismeritek ezt az ősrégi számot? Itt

10 válasz 

 1. Milyen zenét szeretsz?- sokfélét
2. Mi az, ami mindig örömet tud szerezni? KLAROLINE
3. Tulajdonság, amit leginkább utálsz egy emberben?-felvágós vagy beképzelt, de ha valaki bunkó velem akkor azt gyűlölöm
4. Legnagyobb álmod?-beutazni a világot
5. Van valami, amitől irtózol? pókok
6. Mi a kedvenc ruhamárkád?- imádok vásárolni és temérdek ruhám van, de fogalmam sincs
7. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre?-  öngyújtót és egy ezermestert, aki építene nekem egy házat
8. Mikor kezdted a blogod?- áprilisban
9. Kedvenc színészed? Joseph Morgan
10. Kedvenc könyved? Réztábla a kapu alatt

Kérdéseim:

-van kutyád?
-tudsz kávét főzni?
-mi lennél szívesebben cápa vagy nyuszi?
-gitár vagy dob?
-angol vagy francia?
-tervezel blogot nyitni?
-delena vagy stelena?
-hanyadikán van a szülinapod?
-víz vagy üdítő?
-legelső könyv amit olvastál?

Akiknek küldöm:






Regina

Molly Schmidt

 Rosiee

Sarah

 Marietta Dorea Avery








4 megjegyzés:

  1. Szia Veronika! <3
    Nagyon szépen köszönöm a díjat! ^^ Teljesen boldog vagyok, nagyon, nagyon örülök neki, igazán köszönöm! Megyek, ki is rakom! <3 xx, Dorsee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szívesen, örülök hogy örülsz.

      Törlés
  2. Szia!

    Köszönöm, hogy rám gondoltál már ki is tettem! :)

    VálaszTörlés