2013. július 7., vasárnap

Díjak

Köszönet a díjért Boginak!


A feladat:  Írj tíz dolgot magadról! Válaszolj a neked feltett tíz kérdésre! Tegyél fel tíz kérdést! Küldd el tíz blognak a díjat!




Tíz dolog magamról:

-nincs testvérem
-van 4 unokatestvérem 2 lány 2 fiú
-nagyon hamar zavarba tudok jönni
.szeretek néha kávézni, de nem sokat
nappal soha nem alszom
reggel nem tudok sokáig aludni, hiába szeretnék
-szeretnék egyszer elmenni lodonba
-hiányoznak a barátaim
-mindennap tornázom
-az Emma a kedvenc lány nevem, aki igazán ismer annak már biztos hogy mondtam


 Kérdések. Ezekre csak nekem kell válaszolni:


-Te inkább szóló énekes vagy banda párti vagy?-banda, mert nincs hangom-
-Te meddig szoktál aludni?-kilenc, mert nem tudok aludni 
-Mit vinnél el egy lakatlan szigetre?könyvet és naptejet 
-Van nyárra kötelező olvasmányod? -3 darab is 
-Mész majd nyaralni? Ha igen, hová? nem tudom még 
-Dead end or Happy end ?( tudom hogy az utóbbi mit jelent nem kell szólni, csak már sok helyen láttam hogy így jelölik)- happy end!bocsi bogi! 
-Tudod, hogy melyik sorozatból szedtem az előbbi kérdést? ( az intrójában/openingjében van)-már mutattad! 
-Van plüssállatod?-van! 
-Halottál már a Spontán öngyulladásról?nem 
- Ettél már evőpálcikával?igen 


Kérdéseim: 


-szerelmes vagy?
-kedvenc állat?
-rózsa vagy tulipán?
-kávézol?
-pillangó vagy pingvin?
-kedvenc One Direction tag?
-ki a leghelyesebb a One Direction-ból?(bár lehet hogy ez ugyanaz mint az előző kérdés)?
-olvasod a blogom?
-melyik a kedvenc blogod?
-szerencsésnek tartod magad?


  Blogok, akiknek küldöm: (10)

-Judit 
-Eni
-szerecsendió
-Mini Dodó
-Ruppy
-Juce
-Regina
-Lana
-Lexi Petrova 
-Lora


Köszönöm a díjat NdaCicushka! Nagyon örülök neki!



Szabályok:

1.Köszönd meg a díjat annak,akitől kaptad.
2.Tedd ki a képet,majd válaszolj a kérdésekre.
3.Tegyél fel 5 kérdést.
4.Küld tovább öt embernek:


Válaszok:


- Mi a kedvenc filmed? Nász-ajánlat
- Mi az, ami felvidít ha szomorú vagy?- a barátaim és értik a dolgukat, mert tudják mivel derítsenek jobb kedvre(Ugye Bogi?)
- Szeretnéd, ha a történeted/ történeteidet kiadnák valamikor könyvben?- nem ezt a történetet, de egyszer igen, kiakarok adni egy könyvet
- Milyen könyveket szeretsz olvasni? fantasy, dráma romantikus
- Mi a véleményed a blogomról?teszik és már fel is jelentkeztem


Kérdések:
tudsz angolul?
kedven könyv?
milyen nyelven szeretnél megtanulni?
hogy telik a nyarad?
kedvenc évszakod?
 
Akiknek küldöm:
Vivi
Bogi
Lonzita
Dorinda
Moonacre


Köszönöm a díjat Lorának!

 1. Írj magadról tíz dolgot!
 
-most jöttem haza két hét után és nagyon hiányzott az otthonom
-imádom a jégkrémet
-imádom a jégkását
-jól telik a nyaram
-jelentkeztem egy versenyre
-hiányzik a legjobb barátnőm
-megállt a fali órám
-nincs most karórám
-a felhők fölött 3 méterrel az egyik kedvenc filmem
-reménykedek a Klaroline-ban!
 
2. Válaszolj tíz kérdésre!
 
Milyen a kettőnk kapcsolata?-nagyon szimpatikusnak tűnsz és remélem egyszer találkozhatunk is
Miből merítesz ihletet? - KLAROLINE+ filmek
Szerinted léteznek természetfeletti lények?Vámpírok?Boszorkányok?stb?sajnos nem
Szereplő a blogodból akire leginkább hasonlítasz?Caroline az akire leginkább szeretnék
Szerelmes vagy?- nem
Miért kezdtél el írni?- mert szeretnék jó író lenni és szerintem így fejlődhetek
Szoktál álmodozni?- igen!
Kedvenc zene?- Never let me go, one thing, little thing
Hiszel a csodákban?- nem
Legjobb tulajdonságod?- kedves
 


Akinek tovább küldöm:

 Bogi

 Vivien

Ruppy

Lana

Köszönöm Jucee!


A feladat : Írj 10 dolgot magadról, válaszolj a neked feltett 10 kérdésre, tegyél fel 10 kérdést és küld tovább 10 blognak a díjat.
10 dolog rólam:
- kezdek kifogyni az ötletből
- most fogom megnézni a felhők fölött 3 méterrel 2. részét
-most értem haza nem rég
-fájt a torkom
-ettem egy fagyit
-most egy Katy Perry számot hallgatok
-tegnap megnéztem a Magic Mike-ot
-a kedven gyümölcsöm a málna
-most jöttem rá ki az a Palvin Barbara
-Channing Tatum-ot imádom!
 
 10 kérdés amit én kaptam:
 
1. Szavaztál már Az Álompasi Párbajon? - még nem, bocsi!
2. Legutolsó könyv amit olvastál?-elfújta a szél
3. A történetben amit írsz ki a kedvenc karaktered?-Caroline
4. Miért?- mert én is olyan szeretnék lenni
5. Kapsz elég biztatást, kritikát a blogodhoz, hogy ösztönözzön?-igen!
6. Mi a legnagyobb vágyad az életben amit mindenképpen elszeretnél érni?- egyszer nagyon szerelmesnek lenni és nem törődni a vele járó rossz dolgokkal(de ezen kívül még vagy millió dolog)
7. Szereted a musical darabokat?- nem...
8. Untatlak mi? :)nem
9. Ha olvasod a blogom, ki a kedvenced? Tessa
10. Ha nem olvasod.. Miért nem olvasod??! :))-

 10 blog akinek küldöm:
 
Judit
 
szerecsendió
 
Ruppy
 
Klaroline Hungary
 
Mini dodó

3 megjegyzés: