2014. december 29., hétfő

Részlet2

Daniel

- Nos?- kérdeztem mikor már egy kerek perce térdepeltem Candice előtt, kezemben a kis dobozzal. Kezdett kínos lenni, szerintem életemben, ebben a 19 évben egyszer sem jöttem még ennyire zavarba, sőt egyáltalán nem jöttem, még szerettem is másokat kínos helyzetbe hozni, de most átéreztem a helyzetet. Belenéztem a szemébe, ami ragyogott, egyszerűen csillogott, tündököltek a kék szemei. Nézett rám még mindig, mire a szavak csak úgy elkezdtek ömleni a számból.
- Nézz rám! – mondtam neki gyengéden, eleget is tett a kérdésemnek, ami szokatlan volt, mivel minden alkalmat megragadott, hogy ellenkezhessen velem. A szeme könnyekben volt, és kezdett elhatalmasodni rajtam a kétségbeesés. Görcsben volt a gyomrom és az izmaim mind megfeszültek egytől egyig. – Annyira szeretlek, tudom, hogy őrültség, de ez vagyok én, Daniel Black, édesem, merő kaland velem az élet és ígérem, hogy minden pillanatát gyönyörűvé teszem neked, ha hagyod – láttam, hogy meghatódott a szavaim hallatán, de közel sem végeztem még azzal, amit mondani akartam. – Az a helyzet… hogy… - néztem le, egy apró pillanat volt ugyan csak, de nagyon hatásos szünet, mert láttam rajta, hogy majd meghal, hogy hallhassa, amit mondani akarok.
- Folytasd, kérlek – nézett rám és egyszerűen mosolyognom kellett a szituáción, mert eljutottunk oda, hogy neki kell engem bátorítani, azért ezt soha nem gondoltam volna.
- Egész életemben egyedül voltam, nem volt olyan pillanat, hogy ne lettem volna teljes magányban, de erre nem jöttem rá. Nem tudtam, hogy milyen elveszett és magányos vagyok, amíg Te el nem hagytál. Mikor vége lett, úgy éreztem, hogy nélküled most már mindig egyedül leszek. Nem fogok csak úgy elsétálni, itt vagyok! – fogtam meg a kezét és a szívemre helyeztem, hogy érezhesse, mi az, amit ő is kivált belőlem. Láttam, hogy elmosolyodik, ahogy megérzi, milyen hevességgel ver a szívem, csak azért mert ő előttem áll. Ha mellettem vagy nem vagyok egyedül és ez az, amiért a leghálásabb vagyok, hogy rádöbbentettél nem ért az életem semmit, míg nem kezdtünk el beszélgetni. Míg te nem jöttél. Egy senki voltam. Tudom, seggfej vagyok egy kibaszott nagy pofájú, gyerekes és önző alak, de el tudnál hagyni? – néztem rá a végén már nevetve, igazából csak költői kérdés volt, hogy kicsit oldjam a feszültséget, mondtam volna tovább, már építettem magamban a szövegem hátra lévő részét. Nagyon felszabadító volt mindezt kimondani, általában őszinte voltam, olyan nyíltan és bunkón őszinte, de soha ezelőtt nem esett ilyen jól kimondani, ami érzek.
- Igen… - mondta lassan, ügyelve, hogy minden betűt jól formáljon a telt ajkaival és közben engem nézett picit kétségbeesett tekintettel. Hirtelen egy ütemet kihagyott a szívem dobbanni.
- Mi igen? – néztem rá ijedten, hiszen az előbbi kérdésem ugyan költői volt, de neki nem, ő mégis így gondolja. El akar hagyni. Nem igaz, tényleg el akar hagyni.
- Hozzád megyek…- nézett egy mosollyal, amit még soha nem láttam az arcán. Ismertem a testének minden egyes milliméterét, nincs olyan porcikája, ami ne lenne tökéletes, és amit ne ismertem volna, úgy, mint a saját tenyerem, de ez a mosoly új volt, ilyet még nem láttam. Köpni, nyelni nem tudtam hirtelen egyszerűen csak odamentem és felkaptam, köré zártam a kezeim, de egy pillanatra magamba is feledkeztem és már csak azt hallottam, hogy kuncog valamin. - Daniel, összeszorítasz az öleléseddel – nevette fel kislányosan. Lejjebb engedtem a testét, hogy egy síkban legyen a szeme az enyémmel és lazítottam a fogásomon is, de csak annyira, hogy ne fájjon neki, de menekülni így sem tudott volna. – Nem megyek sehova, nyugalom, elengedhetsz – nézett olyan ártatlanul és csillogó szemekkel.
- Nincs az az isten, hogy én most elengedjelek. – néztem rá halál komolyan. - Komolyan beszélsz? Tényleg hozzám jössz? – hitetlenkedtem pár perc csönd után. Egyszerűen képtelen voltam felfogni, hogy igent mondott nekem Candice Jackson.
- Persze csak, ha komolyan gondoltad - nevetett fel, mire magamhoz húztam és megcsókoltam. A szájfénye olyan volt, mint a friss málna, olyan jól esett csókolni, puha volt az ajka és finom. Elvált tőlem, de a homlokát az enyémnek nyomta.
- A legkomolyabban.
- Akkor azt hiszem, nincs más választásom, mint hozzád menni – gúnyolódott. Melengette a szívem a szó, hogy igen. Annyi lány mondott már igent nekem, persze nem lánykérésre, de attól függetlenül még igent. – És a gyűrűm? – nézett rám tettetett gorombasággal. Próbált szigorú arcot vágni, de nem igazán ment neki.
- Jaj, igen! – nevettem fel. Elengedtem őt és a kezemben lévő doboz tartalmát megint szabadjára engedtem. Kivettem a lényeget és letérdeltem. A szája elé kapta a kezét azonnal, ahogy meglátta, a feje megint, mint minden alkalommal pirossá kezdett válni. Persze nem az egész, csak a gödröcskéi feletti rész. Imádtam ezt. – Candice Jackson…
- Igen! – nevetett fel és ugrándozott, annyira boldoggá tett, hogy egyszerűen az arcomra fagyott a mosoly. Persze tudtam, hogy direkt hergel azzal, hogy nem mondhatom végig, de ezt most egy cseppet sem bántam, sőt.
- Hagyd, hogy végig mondjam… - néztem el a távolba, mert ha tovább bámulok rá, nevetni kezdek és azt nem tudtam volna abbahagyni. – Szóval, Candice, lennél a…
- Igen! – nevetett megint fel és egyszerűen képtelen voltam nem felállni és megcsókolni, mert már hiányzott. Megőrjített engem és ez varázslatos volt.
- Annyira türelmetlen vagy! – mondta neki és közben csókoltam mindenütt, ahol csak értem.
- Ez így van! – mondta kuncogva. A szél még mindig erősen fújt, ahogy megfogtam a kezét felhúztam rá anya gyűrűjét-, vagyis most már Candicét – láttam, hogy a keze libabőrös. Összefontam az ujjainkat és hagytam, hogy gyönyörködjön.
-      De honnan? – nézett rám ámulva sejtettem, hogy mit akar kérdezni.
-      Anyáé volt – néztem felváltva őrá és a gyűrűre.
-      Nem – nézett csodálkozva rám és közben az ujjai a gyűrűre siklottak – Nem fogadhatom el, te jó ég… - nézett rám feldúlva, az előbbi tekintet sehol sem volt. Mintha a szél fújta volna el.
-      De igen, anya is azt akarta volna, hogy a tied legyen – a szavaim hallatán kiült az arcára a meglepődöttség, de azt sem tudta titkolni, hogy mennyire meg van hatódva. – Hidd el, a tiéd és csakis a tiéd.
-      Köszönöm - csókolt meg és közben a keze a hajamba csúszott, simogatta a tarkómat és közben szenvedélyesen csókolt. – Nem akarok véget vetni ennek a pillanatnak, de lassan haza kellene mennem.
-      Talán nem érzed jól magad itt? – néztem rá hülyéskedve, imádtam vele szórakozni.

-      De de…

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Csak most találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik!
    Az előző törtènet is jò volt, de ez egyszerűen brilliáns! :D
    Ès ezt úgy mondom, hogy èn magam is ìrok, bár nincs blogom, de több iskolai verseny helyezettje voltam már.
    Csak ìgy tovább! :) Ès jöjjönek az új rèszek! :D Kìváncsi vagyok, hogy alakul tovább Danielèk törtènete. :)
    Dina <3

    VálaszTörlés
  2. Szia Dina!

    Ne haragudj, hogy eddig nem irtam, de eltűntem egy időre.
    Én csak bátorítani tudlak az írásra és ha gondolod szívesen olvasnám miket irsz:) Írj, ha van blogod vagy ha megmutatnád valamilyen írásodat:)
    Köszönöm, megpróbálom befejezni a történetüket!
    xo xo -V

    VálaszTörlés