2013. november 30., szombat

Részlet

Sziasztok drágáim!

Készül a következő fejezet és jó hosszú, jó klarolineos lesz, de addig is egy kis ízelítő míg elkészülök vele!



-Mi?- nézett rám teljesen lesokkolódva Bonnie.
-Igen, komolyan gondolom, ma délután elviszem vacsorázni és megkérem a kezét. - néztem rá teljesen komolyan, mert attól féltem bármelyik pillanatban elröhögheti magát és elfuthat.
-Te és Caroline… ma, hát… én… ö… gratulálok. - ölelt meg, habár még mindig elég bizonytalannak tűnt.
-Köszi, örülök, hogy végre elmondhatom valakinek, mert nem tudtam már tovább magamban tartani.
-De nem túl gyors ez?- húzta fel a szemöldökét, de láttam rajta, hogy azért próbál tapintatos maradni.
-Én… beleszerettem, és végre megoldódtak a problémáink… nincs, már ami közénk állna!- nevettem, de a jó kedvem egyáltalán nem ragadt át Bonnie-ra. – Minden rendben lesz!- mondtam ki és közben fogalmam sem volt róla, hogy mennyire nincs igazam!

4 megjegyzés:

  1. huh nagyon izgi, nagyon nagyon várom már!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága drága ellie!

      Köszi, majd igyekszem vele!
      xo xo

      Törlés
  2. sztRájkolok!! FRISSET FRISSET FRISSET AKARUNK!!! :DDDD

    VálaszTörlés
  3. De aranyos vagy istenem:)Köszönöm szépen, nem sokára jön legkésőbb holnapra fent van:)
    xo xo

    VálaszTörlés